چطوری میشه

همه چیز درباره نوشتن و نمایش بیوگرافی وبلاگ وردپرس

همه چیز درباره نوشتن و نمایش بیوگرافی وبلاگ وردپرس

داشتن یک بیو یا بخش درباره در سایت وردپرس شما ضروری است.

مهم نیست در چه صنعتی هستید – شما به یک بیوگرافی نیاز دارید تا به مردم بفهمانید که چه کسی هستید، چه می‌کنید و چرا این کار را انجام می‌دهید. حتی اگر در تجارت هستید (به خصوص اگر در تجارت هستید)، باید کمی از خودتان را به مردم بدهید. به هر حال، هر تراکنش در پایان روز بین دو نفر انجام می‌شود، بنابراین هرچه بیشتر بتوانید خود را به‌عنوان قابل ارتباط معرفی کنید، بهتر است.

به همین دلیل است که ما این پست را جمع آوری کرده ایم تا به هر سوالی که تا به حال در مورد نوشتن بیوگرافی وبلاگ و نحوه نمایش صحیح آن در سایت وردپرس خود داشته اید پاسخ دهیم. بنابراین، مدادهای خود را آماده کنید و برای یادداشت برداری آماده شوید!

چه چیزی باید در بیو گنجانده شود؟

آنچه در بیوگرافی وبلاگ خود قرار می دهید بستگی زیادی به این دارد که در چه صنعتی هستید و هدف وبلاگ شما چیست. اگر در املاک و مستغلات هستید، بیوگرافی وبلاگ شما واضح است که چیزهای متفاوتی را بیان می کند و روی چیزهای متفاوتی تمرکز می کند تا زمانی که برای حمایت از فروشگاه Etsy خود وبلاگ می نویسید.

اول از همه، باید بر تخصص خود تأکید کنید. کسانی که برای خواندن بیوگرافی شما کلیک می کنند، می خواهند بدانند که چرا در وهله اول وبلاگ نویسی می کنید و چرا باید حتی به کلمات شما اعتماد کنند. استفاده از یک مثال احتمالاً توضیح این موضوع را آسان‌تر می‌کند.

بنابراین، فرض کنید یک محصول اطلاعاتی را می فروشید و از وبلاگ خود به عنوان یک پلتفرم پشتیبانی برای آن استفاده می کنید. بیوگرافی شما باید در مورد تجربه ای که شما را در موضوعی که محصول اطلاعاتی شما پوشش می دهد متخصص می کند صحبت کند. شما باید در مورد اینکه چه آموزش هایی دارید و چه موفقیت هایی در زمینه کاری خود به دست آورده اید صحبت کنید.

چند “حتما” (در صورت اعمال) عبارتند از:

  • تحصیلات شما
  • سمینارها، دوره‌ها یا کنفرانس‌هایی که شرکت کرده‌اید
  • نشریات مربوط
  • تأییدات همتایان محترم

بعد از اینکه در مورد شایستگی‌های خود به‌عنوان یک متخصص صحبت کردید، می‌توانید به صحبت در مورد کمی اطلاعات شخصی بروید. برخی از اطلاعات پس زمینه عمومی نیز برای خوانندگان خوب است زیرا به آنها زمینه و نگاهی به اینکه شما خارج از تجارت چه کسی هستید می دهد.

درباره جایی که بزرگ شده‌اید صحبت کنید. در مورد سرگرمی ها یا علایق خود صحبت کنید. در مورد نحوه ورود به رشته انتخابی خود صحبت کنید. اینکه چه مقدار یا چه مقدار اطلاعات شخصی شما کم است به شما بستگی دارد، اما ممکن است خواندن برخی از بایوس ها در وبلاگ های افراد دیگر در صنعت شما مفید باشد. چه کار می کنند؟ روی چه چیزی تاکید می کنند؟ از آن به عنوان راهنمای خود استفاده کنید.

همچنین باید مطمئن شوید که لحن بیوگرافی شما با لحن وبلاگ شما مطابقت دارد، بنابراین اگر صدایی کاملا حرفه ای در پست های خود دارید، بیوگرافی شما باید به آن وفادار بماند. و اگر سبک بسیار گفتگویی دارید، ناگهان در بیوگرافی خود سفت و سخت نشوید. ثبات کلید است.

ملاحظات ساختاری

چند نکته ساختاری وجود دارد که باید هنگام تنظیم یک بیوگرافی موثر وبلاگ به آنها فکر کنید. قبل از اینکه یک کلمه را در صفحه بنویسید، باید تصمیم بگیرید که می خواهید اول شخص بنویسید یا سوم شخص.

نفر اول بسیار مستقیم‌تر است و به شما امکان می‌دهد مستقیماً با خوانندگان خود صحبت کنید: “من در راگبی بزرگ شدم” در مقابل “تام اور در راگبی بزرگ شد.” کمی لمس شخصی می تواند کمک زیادی به شما در ارتباط با خوانندگان کند.

همچنین باید به طول بیوگرافی خود فکر کنید. باز هم، این موضوع ارتباط زیادی با صنعت شما دارد. به عنوان مثال، یک وکیل به بیوگرافی بسیار طولانی تری نسبت به یک صاحب کسب و کار بوتیک نیاز دارد. اما باید تصمیم بگیرید که آیا فقط یک بیوگرافی کوچک در کادر نویسنده در زیر پست های وبلاگ خود می خواهید – که در یک لحظه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد – یک صفحه اختصاصی کامل “درباره” یا ترکیبی از این دو. برای راهنمایی به رقبای خود نگاه کنید و به یاد داشته باشید که گاهی اوقات کمتر، بیشتر است.

توجه: حتی اگر بیو شما نسبتاً کوتاه باشد، باز هم می‌خواهید چند خط زیر پست‌هایتان نمایش داده شود و بقیه آن‌ها در صفحه خودش نمایش داده شود. تمیزتر است و باعث می‌شود صفحه کمتری درهم برهم باشد.

جعبه نویسنده

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، یک جعبه نویسنده فضای کوچکی است که معمولاً در زیر پست‌های وبلاگ نمایش داده می‌شود که حقایق سریعی درباره نویسنده یک پست ارائه می‌دهد. این به ویژه در صورتی مفید است که چندین نویسنده در وبلاگ خود داشته باشید.

افزونه های زیادی وجود دارد، هم رایگان و هم ممتاز که این کار را انجام می دهند. در اینجا فقط تعداد انگشت شماری است که به نظر ما مفید است و ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید:

فوق العاده ترین جعبه نویسنده

Fanciest Author Box

افزونه Fanciest Author Box توسط Thematosoup یک پلاگین مورد علاقه شخصی است زیرا کاملاً هر کاری را که شما می خواهید یک جعبه نویسنده انجام دهد انجام می دهد (بررسی کامل افزونه وردپرس Fanciest Author Box من را بررسی کنید). شما می توانید آن را سفارشی کنید تا هر چیزی را که می خواهید از یک جعبه زیستی اولیه تا چیز پیچیده تر انجام دهید. می‌توانید برگه‌ها را در بالای کادر نویسنده اضافه یا حذف کنید تا اطلاعات بیشتری درباره شما مانند نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، جدیدترین پست‌های وبلاگ و موارد دیگر نمایش دهید. ما در واقع از یک نسخه سفارشی‌شده از Fanciest Author Box در اینجا در WPExplorer استفاده می‌کنیم. کادر بیوگرافی نویسنده من را در زیر بررسی کنید.

همچنین دارای ادغام داخلی نویسندگی Google است و می‌توانید به راحتی CSS را سفارشی کنید تا به طور یکپارچه با موضوع وبلاگ شما مطابقت داشته باشد. Fanciest Author Box 10 دلار قیمت دارد، اما اگر می‌خواهید قبل از هر نوع تعهد مالی، آن را آزمایش کنید، یک نسخه باریک و رایگان به نام Fancier Author Box وجود دارد.

Author Box Reloaded

Author Box Reloaded

اگر به دنبال چیز بسیار ساده ای هستید که همچنان تمام اطلاعات شما را به شیوه ای شیک نمایش دهد، Author Box Reloaded گزینه خوبی برای شماست.

عکس نویسنده شما و یک بیوگرافی مختصر به سادگی و با سلیقه در زیر هر یک از پست های وبلاگ شما نمایش داده می شود. برای افزودن نمادهای رسانه‌های اجتماعی، باید افزونه‌ای به نام Author Box Reloaded را دانلود کنید، اما این ممکن است برای برخی یک اشکال باشد.

باز هم، این یک گزینه بسیار ساده است، اما اگر به هیچ چیز قوی نیاز ندارید، این یک راه خوب و رایگان برای نمایش بیوگرافی شما است و به مردم اجازه می‌دهید تا بدانند شما چه کسی هستید و چه می‌کنید.

سفارشی درباره نویسنده

Custom About Author

سفارشی درباره نویسنده افزونه جالب است زیرا یکی از معدود افزونه هایی است که نیازی به ایجاد حساب های کاربری فردی ندارد. به طور معمول، شما باید پروفایل های کاربری مختلفی را تنظیم کنید که هر کدام مجوزهای خاص خود را دارند تا یک جعبه نویسنده به طور موثر کار کند. با این حال، این افزونه به شما اجازه می دهد تا پروفایل های سفارشی را برای استفاده انحصاری با افزونه تنظیم کنید، نه در داشبورد وردپرس.

شما می توانید بیوگرافی خود را در این افزونه هر طور که می خواهید با HTML و با همه پیوندهای رسانه های اجتماعی که می خواهید نمایش دهید. این رایگان است و راه ساده دیگری برای نمایش بیوگرافی شما.


نوشتن یک بیوگرافی قانع کننده برای سایت وردپرس شما دشوار است. خلاصه کردن تمام تجربیات مرتبط خود در یک فضای کوتاه دشوار است. و تصمیم گیری در مورد نحوه نمایش این اطلاعات نیز می تواند دشوار باشد. اما امیدواریم اکنون درک محکمی از نحوه نوشتن و ارائه اطلاعات «درباره من» خود داشته باشید و بتوانید با اطمینان ادامه دهید.

در بیوگرافی وبلاگ شما چه چیزی وجود دارد؟ آیا شما حتی یکی را دارید؟ یا این یکی از پروژه های روز بارانی شماست؟ ما دوست داریم نظر شما را در مورد بیوگرافی وبلاگ، آنچه باید و نباید شامل شود و روش مورد علاقه شما برای نمایش آن بشنویم. در نظرات بنویسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا